Påskkort 2017

Hej och hallå!

Som de säger på Triss-reklamen….ibland händer det 😊 Min tillfälliga pyssel-plats funkar för min motivation att pyssla dök upp igen så i år får mina tjejer vars ett ”himmagjort” påskkort. Lite motiverad blev jag förståss också av den fina kaninflicka, en gummistämpel som jag vann i giveawayn inne hos Måla med SkaparKällarn

Jag har busat lite med motivet för på motivet finns inga streck för tröjarmen men jag kände för att testa ge flickan hudfärgade händer så jag ritade dit ett tröjslut med tunn svart penna. På detta kort har jag använt mig av det prickiga mönsterpappret (turkosa serien) från Gummiapan, bokstäver från gömmorna o lite blingsten inköpta hos PY hobby. Fäste stämpelmotivet på 3D-kuddar

På detta kort använde jag mig av samma mönster på pappret för prickarna fick mig att tänka på ägg 😊 (den cerisa serien från Gummiapan) bokstäverna hittades i gömmorna och så sååå klart blingstenar i rosa o mörkrosa även här

💜💜💜

ha en underbar Påsk-helg 💛 Kraaaam C

Lämna en kommentar

Filed under Kort, Stämplar

Kommentera

