Enkla Tags/etiketter

Hej och hallå!

Ääääntligen! Efter månaders väntan och fixande av en tillfällig pysselplats har jag fått fram stämplar o promarksen och skapat ett par enkla alster

Denna underbara lilla filur (gummistämpel) från Måla med SkaparKällarn var inte den lättaste att klura ut hur jag skulle färglägga men till sist fick jag till det rätt ok (man blir rätt ringrostig när man inte målat med promarksen på ett tag) Den lilla flugan är också en gummistämpel från Måla med SkaparKällarn (egentligen ett set med 2 flugor som är skapade till en renfamil-stämpel) stämplade jag på ett mönsterpapper (orange serie från Gummiapan) o fäste med 3D-kuddar. Texten kommer från ett reafynd jag gjorde på Panduro i januri (2ark med jultexter o 2 ark med andra fraser)

Det bidde ännu ett filur-alster med en annan av de färgglada etiketter jag köpt på Ikea. Stämplade med en grattis-stämpel från Gummiapan (tror jag det är) på turkos serie, mönsterpapper från Gummiapan o färste det med lila fästklamrar (Panduro) Använde ett annat av mönsterpapperna i orange serien till denna flugan…det var rätt kul att testa olika mönster till flugan (alla funkade inte såå bra enligt mig 😁 )

💚💚💚

Det var allt för denna gången ❤️ Kraaaam C

Lämna en kommentar

Filed under Stämplar, Tags

Kommentera

