X~max birdies (julefåglar)

Tjoohoo!

Egentligen borde jag visa upp lite ”vanliga” alster nu för julen är ju över och detta är ett av förra årets julkort men som vanligt (nu för tiden) kom julstressen ikapp med mig och lusten för allt pös ut genom…😔 Jobbar på att hitta en lösning på fenomenet orkesbrist o pyssel-lust (för idéer är det ingen brist på i huvudkontoret 😁) så i väntan på en lösning puttar jag in detta kort…

image

I höstas snubblade jag över en ny stämpelskapare ~ Måla med Skaparkällarn (sök sidan på fb för att hitta hennes diggisar o stämplar) Hon gör mest diggisar men till min och andra gummistämpel älskare släppte hon även ett gäng ”riktiga” stämplar precis innan jul…bland annat dessa urgulliga fåglar. Jag stämplade upp dem på en naturfärgad Tag från Lagerhaus o färglade dem med mina fabercastell pennor. Ritade dit en gren så de fick något att sitta på 😋

matrial~lista för den som vill ha:

vinterfågel vänster & vinterfågel höger från Måla med Skaparkällarn Mönsterpapper (Snö mandel) från Gummiapan Bokstäver Doodle Bug (Ladybug), kortstomme (10x10cm) o halvpärlor från PY Hobby

❤️❤️❤️

Ha det gött 💕 Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Julpyssel och julkort, Stämplar, Tags

Kommentera

