Mina älskade stämplar

Hej o hallå!

Jag trodde att jag skulle ha kommit igång med min julkortsproduktion nu men livet blir aldrig som man tänkt sig. Saker jag inte kan styra över har försenat mina planer och ett tag var jag på väg att ge upp för det var så kämpigt att inse att hur mycket jag än kämpade så kom jag inte närmare mitt mål att få sätta igång och pyssla 🙁☹️🙁…men skam den som ger sig (i första taget) 😁

img_1528

Målet denna helgen är nått…yeaaa! 😋Monterat en del av de stämplar jag ska använda till julkorten och så fick jag veta att de jag väntat på – blev mina 😍

💜💜💜

Ha det gött o skynda långsamt 💕 Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Stämplar

Kommentera

