Födelsedagskort i limegrönt o rosa

Hej hej!

För 2 år sedan fick jag pysslat två födelsedagskort till mina barn men orkade inte eller hade ingen lust att blogga dem när jag var klar (tror det var då jag förståd att jag behövde en lång paus från pysslandet) Och eftersom jag visat det ena av kortet (trots att materialet inte är så up-to-date) kommer här kort nr 2

image

Kommer ihåg hur glad jag blev när jag hittade dessa färglada mönsterpapper i kortfortmat inne hos Gummiapan detta år (2014) för både jag o lillasyster är glada i färg 😊 Och till min glädje finns både Gummiapan o deras färglada mösterark i 14,5×14,5 cm kvar

image

Men till min stora sorg försvann företaget (Bildmålarna) som gjorde denna stämpel, SBV – min lilla katt under min pysselpaus.

💚💚💚

Ha det bäst ❤️ Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Kort

Kommentera

