en Altrad öl-förpackning

Tjiingeling!

Att ge bort ett par burkar öl kändes inte som en kul present (tyckte jag) såå vi köpte öl med en förpackning som jag piffade till..och ett tu tre hade vi en helt annan present att ge till födelsedagsbarnet 😋

image

Började med att klä in förpackningen i ett par boksidor (från ett loppisfynd). Hittade ett roligt grattis-mönsterpapper och ett småprickigt papper, i kortformat inne hos Gummiapan som passad bra till mitt projekt.

image

Dekorerade med ett par reafynd (blommor och bling) från Panduro o siffrorna är  egentligen från ett alfabet för de sifforna jag köpt till projektet funkade inte 😁

💛💛💛

Ha det gött ❤️ Kraaam C

2 kommentarer

Filed under Alted, Presenter och annat att ge bort

2 responses to “en Altrad öl-förpackning

  1. Mia

    Nämen, se där! Du har vaknat igen! Och vilket sammanträffande att du på två år gjort det just nu. Jag har själv varit väldigt borta från både bloggande och läsandet av bloggar bra länge. Gjorde ett försök med att komma igång med en ny blogg i höstas, men energin räckte inte till. Nu känner jag att suget börjar komma tillbaka, men vet inte riktigt vilken ände jag ska börja i så det känns för ”stort”. Vilka bloggar ”ska” man följa numera? Ska jag fortsätta på bloggen jag startade för ett år sedan, som knappt har några inlägg och kanske inte har helt rätt syfte och inriktning? Eller ska jag orka börja om från början igen?
    Tog iaf ett första steg nu ikväll och började om på Bloglovin och la till min första blogg att följa, dvs Din 😉 Så får vi se vad som följer…

    Lite lång OT-kommentar kanske, men jag blev bara så glad åt att hitta just dig här på mitt första myrsteg in i bloggvärlden igen.

    Jättefin ölförpackning! Lite piff gör enorm skillnad på en ”simpel” gåva.

    Kram Mia

    P.s. Hoppas jag får se mer av dig framöver igen. Och att du kanske så småningom kan få se lite vad jag sysslar med nuförtiden. (I höst är det 6 år sedan vi först fick kontakt på Familjeliv i den där tråden med julkortsutmaningar. Uj, vad tiden går!)

    • Cyllan

      Halloj!
      Snacka om chock…va en kommentar på bloggen?! Trodde inte jag hade någon besökare kvar (enbart googlande besökare som vill ha tips o inspiration). Kul att se dig igen…
      åhh känner igen det där med suget 😀 och att energin inte räcker hela vägen. Jag fick själv en urladdning när jag pysslade ihop ölförpackningen som fick mig att tveka på om enegrin skulle räcka till både pyssel o bloggande men jag tar ett steg i taget…siktet är inställt på ett gäng julkort sen får vi se var det slutar 😁 Själva pysslandet är ju viktigast om vi sen har energi, tid o lust att blogga får bli en bi-sak. Håller utkik om det händer något i din blogg, lovar.
      Tempot i min blogg kommer att bli långsammare än förr i tiden…i alla fall under en tid framöver. Jisses är det redan 6 år sedan jag körde julkortsutmaningar på familjeliv..oj oj va tiden springer på. Ta hand om dig o du ska se det löser sig med blogg o pysslandet framöver. Kraam C

Kommentera

