Pyssel-paus

Tingeliiing!!!

Nopp det är inte brist på inspiration eller ideer som får mig att ta en paus utan insikten att min kropp menar allvar den här  gången. Ta och lugna ner dig….annars! Fick ihop två födelsedagskort till i somras men energin och motivationen att blogga dem uteblev. Så nu tar jag en låång paus från mitt pysslande…det blir köpejulkort i år 😊

färglägga-motiv-med-Promark

Men jag ger inte upp hoppet att en dag må så bra att jag orkar pyssla mina kort o alster igen…. jag vet bara inte när den dagen kommer.

Ha det gött och glöm inte att stressa ner innan ni sitter i väggen som jag ❤️kraaaaam C

Lämna en kommentar

Filed under Gott och Blandat

Kommentera

