ett Tack-kort med knappar

Tjoohooo!!!

Det var inte meningen att låta det gå såååå många veckor mellan mina inlägg nu när jag har ett par nyskapade alster att blogga men lusten har helt enkelt inte infunnit sig till att sitta och skriva inlägg de stunder jag haft tid…men nu tänkte jag ta ett ryck 😀

image

(fotat med mobilen så ni får ursäkta kvalitén på fotot )

Hittade en låda med målade motiv som blivit över när jag gjort kort en gång i tiden och till min stora glädje fungerade detta hÄngel-motivs färgskala med de papper jag hade kvar från förra kortet (se nedan) såå det var bara till att börja skapa mitt Tack-kort. Dekorerade mitt kort med två stora knappar och såå fick tjejen (fäst på 3D-kuddar) en ros-knopp bakom ryggen. Bokstäver från Panduro (som vanligt 😉 )

♥ ♥ ♥

I skrivande stund funderar jag på hur jag ska få ihop Mors Dag kort med mitt mående som ogillar maj-stressen som vi befinner oss mitt i….bläää! 😛                   Ska bli spännande och se om det blir kort i år 😀

Ha det gött! ♥ Kraaaam C

Lämna en kommentar

Filed under Kort

Kommentera

