Alla Hjärtans Dag kort till mina töser

Tiiingeling!!!

Det var såå klart inte bara min man som fick ❤ kort på Alla Hjärtans Dag även mina töser fick vars ett kort. På deras kort utgick jag från ett annat hjärta = ett hjärta ihop-knåpat av randig piprensare (Panduro) som jag satte fast i well-pappret med ståltråd.

avlångt-hjärtekort

På stora systers kort använde jag det tuffa pappret To the Street – Newspaper  från K-design. Kladdade lite silverglitter runt kanten på wellpappret och dekorerade med två turkosa blingstenar

hjärtar-dig-kort

På lilla systers kort kladdade jag med rosa-lila glitterlim och dekorerade med två röda halvpärlor. På detta kort använde jag pappret To the Streets – Kollage (K-design). På en svart spillbit skrev jag DIG (hjärtar dig) med bokstäver från Panduro

Ha en skön vecka!  Kraaam C

1 kommentar

Filed under Kort

One response to “Alla Hjärtans Dag kort till mina töser

  1. Så snygga kort!!! Gillar ditt pappersval 😉 Och framförallt ditt hjärta! Gillar att du inte använt ett färdigt utan använt dig av just piprensare. Snyggt!

Kommentera

