Alla Hjärtans Dag kort till maken

Hej och hallåå!!!

Äntligen! Nästan 1 1/2 månad efter Alla Hjärtans Dag fick jag in mina foton i datorn (energin är ännu inte i topp men fick ha något kul att muta mig med när jag skulle köra in räkningarna 😉 ) …såå här kommer ett av årets Hjärte-kort (fotat med bio-fikat jag fixade till lite extra dagen till ära)

hjärtekort-till-gubben

Jag gillar att blanda mjukt och hårt (kvinnligt o manligt) så det kändes helt rätt att sätta det röda filt hjärtbandet från Panduro ihop med det tuffa To the Streets – Yellow Brick pappret från K-design på min makes ❤ kort. Min mans favoritfärg är gul därför fick det bli gula rosor på kortet och inte röda 😉 . Jag satte 3D-kuddar på den delen av bokstäverna (från PY Hobby) som hamnade utanför filt hjärtat så att de fick samma höjd. Rosor och svart organzaband kommer också från K-design och den rosa hjärtpinen från privata gömman.

♥ ♥ ♥

Ha en skön vecka! Kraaaam C

Lämna en kommentar

Filed under Kort

Kommentera

