Där rök nyårslöftet…

Hej hej!!!

Det höll nästan i 3 månader = mitt nyårslöfte att inte köpa nya pysselgrejor och det som fick mig att bryta mitt köpstopp var det här….

image

…klarade mig nästan med att bara titta men så hade de berlock-smyckena som barnen tittat på till halva priset och då fick jag ju bara handla, eller hur? 😉 😀

 ♥

Lite av det som ”råkade” hamna i varukorgen….

image

image

image

image

♥ ♥ ♥

Jaha, det här är varför jag slutat ge nyårslöften – de håller inte (kanske dags o sluta igen 😉 ) En sak ska jag dock fortsätta utmana mig själv med = att använda mina redan inköpta prylar i första hand när jag gör mina alster i år (för det var faktiskt väldigt kul-igt att återupptäcka alla prylar)

Ha det gött! ♥ Kraaaaam C

1 kommentar

Filed under Shopping

One response to “Där rök nyårslöftet…

  1. Mia

    Haha, hade du verkligen trott att du skulle klara det året ut? 😉
    Ska man ge nyårslöften så får man ju se till att ge ett sådant som man iaf har en chans att kunna hålla. Som tex när jag var höggravid på nyår (3 veckor kvar) och lovade att nästa nyårsafton skulle jag väga minst 10 kg mindre 😀

Kommentera

