Pyssel-glädje i vårsolen

Hej och hallåååå!!!

Jag måste bara få dela med mig lite av den glädje som spred sig i min kropp förra veckan då fick uppleva både en värmande vårsol och pyssel-glädje på samma dag. Testade att fota mina nya alster med mobilen för att lättare få in foton (av mina alster) i bloggen men bilderna blir enligt mig inte lika bra som de jag tar med systemkameran sååå foto-in-i-datorn väntan kvarstår men ni kan få ett litet smakprov på vad som kommer någon gång 😀

image

image

♥ ♥ ♥

Det var skönt att fåå känna sig som en levande människa igen och inte bara som en soffvärmare 😉

Ha en fortsatt bra dag ♥ Kraaaam C

Lämna en kommentar

Filed under Kort

Kommentera

