Mycket kärlek med härliga Ella

Hej och Hallååå!!!

Nopp det har inte blivit något pysslat…livet kommer liksom i mellan hela tiden med nya saker som den låga energin ska räcka till 😦 …men jag hoppas på ett under idag ♥ ♥  😀

När jag letade igenom min gamla blogg efter hjärtealster hittade jag ännu en favorit…

image…min älskade underbara Ella 

Detta var mitt första kort med Tingturas stämplar. Redan här inspirerade Kickis stämplar mig att färglägga motiven personligt och med smååå egna detaljer (se strumpbyxorna). Hjärtana runt texten lånade jag från Ella stämpeln (sitter ovanför Ellas huvud på stämpelmotivet – se nedan)

image

…samma stämplar förutom att här har Ella fått en mun (en stämpelsats man kunde köpa till)

image….på Alla Hjärtans Dag presenten till lilla syster (2009) fick Ella fin skor och strumpor (och ny mun)

♥ ♥ ♥

image

Fick maken att hjälpa mig plocka fram ett par av lådorna som står och dammar i pysselrummet…jisses såå mycket kul-iga saker jag har i mina gömmor. Tyvärr vill min hjärna mer än kroppen så de flesta av mina idéer fastnar här …men hoppet om att det ska bli bättre en dag lever kvar 😀

image

Målet med projektet var att få fram lite saker till Alla Hjärtans Dag alster (som vi får se om dagsformen tillåter mig ha kul med eller så blir det ännu ett projekt som hamnar på hyllan)

image

-liga Alla Hjärtans Dag Kraaaamar C

Lämna en kommentar

Filed under Flaskkort, Kort

Kommentera

