Gott nytt år!!!

Tjoolahopp!!!

Idag är det årets sista dag och jag har tagit en mini-semester ifrån pyssel och bloggande för vi har jullov (hela familjen såå jag vill vara lite ledig) MEN jag återkommer igen….

Emporia-gran

….sååå håll utkik! 😀

Jag brukar inte avge Nyårlöften men jag gav ett i fjor som inte höll (suprise!?!) och i år ger jag ännu ett som kanske håller (eller not)…att jag inte ska shoppa fler pysselsaker förrän jag använt de jag har (för jag har sååååå många redan)…men men med alla dessa häärliga saker som poppar upp hela tiden kan det bli ett svårt löfte att hålla 😉

Tills vi ses igen såå önskar jag er alla
Ett riktigt GOTT NYTT pyssel-ÅR!

Kraaaam C

1 kommentar

Filed under Gott och Blandat

One response to “Gott nytt år!!!

  1. Mia

    Haha, Lycka till! För det kan du behöva 😉

Kommentera

