Årets sista julkort och en GOD JUL…

Ho ho ho och en riktigt GOD JUL på er!!!

Idag visar jag Årets sista julkort som går i en stil rätt olik mig (ler) för jag hämtade inspirationen till kortet från Kattiz/K-designs tuffa julpapper …

Julkort-med-cool-tomte

Just det här pappret jag valt till mitt kort heter Green Star (från K-design). Dekorerade kortet med en vit gardeina och lite gröna Berries (K-design) och såå blev jag sugen på att stempunka-till det (fast jag lyckades nog inte helt och hållet 😀 ) med en skruv-brad, kedja och en skiftnyckel-charm. Text-stämpeln är också ifrån K-design (om någon nu missat det 😉 )

Närbild-på-cooltomte

En närbild på tomtemotivet, Dashing Santa Claus från Make It Crafty (köpt hos Scrapfabriken) som gav mina  gamla ögon en match (jo jag får nog tyvärr erkänna att makens gnäll om att jag behöver nya glasögon stämmer) för det var inte lätt att färglägga denna lilla rackare med alla dessa  smååå läckra detaljer…

♥ ♥ ♥

Mina-nya-tomtar

Nu önskar jag ocm mina älskade Tomtar er alla
en riktigt GOD JUL

  en STOR jule-Kraaam C

1 kommentar

Filed under Julpyssel och julkort, Stämplar

One response to “Årets sista julkort och en GOD JUL…

  1. Mia

    Häftigt kort! Hoppas julen varit bra och god fortsättning! Kram

Kommentera

