Årets sista Utmaning inne hos K-design

Hej och hallååå!

Den här veckan chockar jag både mig själv och alla andra med att putta in det ena inlägget efter det andra…men såå är det när utmaningarna duggar tätt 😉 😀

Passade på att skapa ett av mina kort till K-design Utmaning

Skiss 2 - kdesign dec utmaning 2013

…där man skulle skapa ett valfritt alster efter denna skiss
(se fler regler i inlägget HÄR )

 ♥

Kort-efter-skiss

Jag känner att jag är lite ringrostig när det gäller att skapa efter skiss (även om jag aldrig har varit såå duktig på det som andra är) men jag har i alla fall gjort ett tappert försök 😀 Material på mitt kort: mönsterpapper Steampunk Light – Calendar, rosor, grönt organza band, klock-charm och cirkelstickers (ovanpå siffrorna) är allt ifrån K-design. Textstämpel, ”Inte bara….utan även ett år äldre”, kommer ifrån Gummiapan

närbild-på-Kort-efter-skiss

Stämpelmotivet, som jag köpt begagnat och inte vet vad hon heter kommer ifrån The Greeting Farm (ett av mina favo-märken) fick lite bling på sin rosett. Här ser man även cirkelstickerna jag satt ovanpå siffrorna (som jag köpte i tron att de var stickers på Panduro Outlett men de visade sig vara pappers-dekorationer till kapsyl-bottnar) men med dessa cirkelstickers såå fick jag äntligen användning för dem

Om du nu blev sugen på att skapa ett alster sååå
pågå tävligen till den 23 dec klockan 23.55

Önskar Er alla en trevlig helg!  Kraaaam C

Lämna en kommentar

Filed under Kort, Utmaningar och Tävlingar

Kommentera

