Bildmålarnas December Challenge 2013 – gör ett julkort

Hej och hallåååå!

Precis som jag hoppades på så blev utmaningen att GÖR ett JULKORT Bildmålarnas December Callenge. KUL för dåå kunde jag slåå två flugor på smällen = få ännu ett julkort gjort och fåå tävla lite. Tyvärr bidde det inget bra foto av mitt kort…fy för detta mörker säger jag bara 😦 😉

Bildmålarna-snögubbekraam

Jag gjorde kortet väldigt enkelt. Färgvalet har jag blivit inspirerad av inne på Bildmålarnas blogg och deras duktiga DT:s. Mönsterpapper är än en gång förra årets julpapper från Panduro (använder de vintriga bitarna utan tomtar till mina kort för att få till vinterkänslan) Lila ros från K-design och den lilla lila blommarn är en gammal sak jag hittade i mina gömmor

närbild-snögubbekraaam

En närbild på supersöta motivet Snögubbe kramar från Bildmålarna och textstämpeln från K-design som passar såå himla bra ihop med motiven från Bildmålarna 😉 😀
Ps: kolla hur läckert det bidde med snöflingar på pappret som skymtar fram bakom blommorna…kunde inte täcka den med alla de blommor jag plockat fram såå det fick bli ett sparsamt pyntat kort heelt i min smak 😉 Ds:

♥ ♥ ♥

Ha det gött och håll utkik i bloggen för den här
veckan dyker det upp mer saker ♥ Kraam C

Lämna en kommentar

Filed under Julpyssel och julkort, Utmaningar och Tävlingar

Kommentera

