Julkort – Är du riktigt snäll kommer tomten….

Ho ho ho!!!

Jag bara ÄÄÄLSKAR tomtar (har tomat på lofftet tror jag 😉 ) såå för mig är det självklart att ha tomtar på mina julkort…

Är-du-snäll-Tomte---kort

…och att ett av mina text-förslag inne hos K-design (som blev en stämpel) handlade om tomten var också självklart för jag vill ju ha en stämpel som matchar mina tomte-kort 😀

är du riktigt snäll...

Närbild-Är-du-snäll-Tomte

En av mina nyaste tomtar Cherry Santa från Make It Crafty (köpt hos Scrapfabriken) fick flytta hem till mig för att årets julpapper från K-design behövde lite tuffare tomtar. Just det här mönsterpappret är från förra årets collektion, First Christmas Together.  Rött organzaband med sidenkant, rosor, röda berries och den lilla bjällran (fast den finns inte längre) kommer från K-design

 ♥ ♥ ♥

Var nu riktigt snälla såå tomten får göra ett besök 😉  Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Julpyssel och julkort, Stämplar

Kommentera

