2:a advent – julbaket skulle vara klart men….

Hejsan Svejsan!!!

Inget blir som man tänkt sig…jag borde vara van att tänka om efter alla mina år med utmattning och stresskänslighet men det känns ändå jobbigt och trist när det jag hade tänkt inte blir som jag tänkt mig …men jag styr tyvärr inte över baciller eller oväder som Sven som plötsligt dyker upp och stör min planering 😀  Julbaket som fick flyttas på pga baciller innan första advent skulle vi ha gjort idag men sååå svischade Sven in och stökade till såå det som skulle göras i fredags måste tryckas in på helgen dåå jag måste vila pga den utmattning som jag lyckades att dra på mig en i mitten av nov (inget bra att få dem innan jul 😉 ) Så istället för att sitta i lugn och ro och baka pepparkakor, lyssna på julmusik och dricka glögg och mysa med familjen tillbringar vi dagen med att byta däck på bilen och trängas på Ikea (suck!) Men ni ska får njuta lite julbak i form av ett foto från förra årets bak…

pepparkaksbak

(gissa vad jag helst gjort idag…? 😉 😀 )

♥ ♥ ♥

När andra ljuset brinner är snart Lucia här
hon bjuder oss på kaffe och bud om julen bär

2a advent

Ha en fortsatt skööön 2:a advent Kraaaam C

Lämna en kommentar

Filed under Julpyssel och julkort

Kommentera

