Godis-strut till en gottegris

Tiiingeliiing!

Trots att jag varnade för enformig bloggning såå blir det inget julkort visat i bloggen idag heller (det kom ju ett par Fars dags kort i mellan också)…utan istället får ni ett JulklappsTips för jag ville testa mina nya stämplar som jag fick i brevlådan för några veckor sedan. 
Kattiz inne på K-design ville återigen ha text-förslag till nya stämplar och dröm om min förvåning när 3 av mina förslag bidde stämplar 😀 😀 😀

 

gottegris-strut-i-polkafärg

till min lilla gottegris

Nu är jag ingen expert på att göra strutar (behöver nog träna lite till innan jag blir nöjd) men se mitt lilla alster som en inspiration till vad ni själva kan göra och ge bort till en gottegris 😉 😀

♥ ♥

Ha en fortsatt sköön vecka! Kraaaam C

3 kommentarer

Filed under Presenter och annat att ge bort, Stämplar

3 responses to “Godis-strut till en gottegris

  1. Den är jättesöt!! Jag skulle bli superglad om jag fick en sån fin strut! 😀

  2. Mia

    Vad roligt att få sina ”egna” stämplar! 🙂

  3. Så fint och det är ju en underbar present. Härlig text!

Kommentera

