Fars Dags-kort

Tjabba tjena Hallååå!

Såå var det dags att fira FAR igen…på Fars Dag (tänk vad de ska ha det bra 😉 ) Det blev kort gjorda till min far och svärfar även i år (trots att jag inte hittade de stämplar jag tänk från början…nån måste städa lite hos sig själv tror jag 😀 )

farsdagkort-med-bruna-nalla

Så motivet på årets Fars-Dags-kort bidde samma, nämligen denna sööta Nalle (trämonterad stämpel) från Me to You som jag köpt inne hos PY Hobby.
Jag har alltid en slips på mina fars-dag kort såå även i år. Ritade slipsen på passande mönsterpapper. Kom på att det blev mer effetkfullt att göra slipsen i två delar = slipsen+den del som ligger vid halsen som en del och sen knuten för sig.

farsdagkort-med-gråa-nallar

Istället för en text-stämpel som jag tänkt använda fick jag skriva dit texten med bokstäver från Panduro.
Dåå jag tycker det är tråkigt att göra liknande kort såå blev utmaningen att göra dem personliga och olika trots samma motiv men om jag lyckades såå himla bra vet jag inte?… men de blev papp-iga i alla fall 😉

♥ 

Glöm inte att ge pappa lite extra kärlek idag Kraaam C

1 kommentar

Filed under Kort

One response to “Fars Dags-kort

Kommentera

