Julkort med vinterkänsla

Tiingeliiing!

Från och med nu kan det blir lite tjat-igt i min blogg för nuu blir det nästan bara julkort för hela slanten fram till jul…men tack och lov gillar jag inte att upprepa mig såå det lär blir olika kort varje vecka 😉 😀

snö-julkort

Inspirationen till just det här julkortet fick jag när jag hittade det här vintriga mönsterpappret på Panduro Outlett (tror det är förra årets julpapper).
Det fanns även tomtar på pappret men de ville jag inte ha med på mitt kort såå jag valde ett hörn utan tomtar men texten på pappret fick jag med fast det blev bara en cool detalj tycker jag 😀

närbild-snöjulkort

Plockade fram ett av mina första hÄnglar-motiv till det här kortet för hon är klädd för sånt här väder 😀 De vita glitterbokstäver och det vitt nätband (vet ej vad det heter på riktigt) har jag köpt hos Panduro.  De blå-vita gardenia är köpta hos Hobbyhärvan och de vita berries-arna (som skymtar fram under blommorna) har jag köpt hos K-design

♥ ♥ ♥

Ha det gött och skynda låångsamt! Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Julpyssel och julkort, Kort

Kommentera

