Födelsedagskort till vår 10-åring

Tiiingeliiing!

Jag fortsätter med att visa upp ännu ett av sommarens födelsedagskort…

10-års-kort

…som denna gången fick bli ett tuffare kort eftersom stora syster inte är såå liten längre (märks på hormonerna också 😉 ) Till mitt hemmagjorda- mönsterpapper den här gången har jag använt mun-stämpel (från fd Stämpelboden)

närbild-10-års-kort

Motivet, Miss Anya – Hats Off från The Greeting Farm valde jag än en gång utifrån min dotter men också för att det är såå där lagom tufft men ändå sött. Än en gång har jag använt bokstäver och siffror från Panduro

 ♥

Ha en trevlig helg!  Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Kort

Kommentera

