Bakat med Kärlek & en Tag

Hej och hallååå!

Dagens inlägg är väldigt speciellt för mig eftersom text-stämpeln jag använt på mitt alster är liksom typ min egen…

100%-kärlek-Tag

 …fast det är KattizK-designs förtjänst att den finns. Förra hösten fick vi som följde K-design på FB möjligheten att komma med textförslag och de förslag som hon gillade/vann blev stämplar. Jag höll tummarna varje gång men det gick inte hela vägen…tills i våras då jag fick se att Kattiz använt mitt förslag på en stämpel (gissa om jag blev 😀 (yeaaa!)

100% kärlek

Klicka HÄR om du vill komma direkt till stämpeln inne hos K-design 😀

närbild-kärleks-Tag

När jag klurade fram texten så tänkte jag på choklad men som vanligt när jag pysslar tänkte jag ett par varv till och kom på att kakor sägs vara bakade med kärlek såå mitt första alster med den här stämpeln fick bli en TAG att hänga på en påse med hembakat.
Jag stämplade mitt motiv (en gammal hÄngel) direkt på Tagen med Tea Dye distress. Färglade bara vissa delar av motivet med promarks…för jag ville ha den effekten. Fyllde ut Tagen på baksidan med en bit mönsterpapper från ”Från mitt Hjärta” (första kollektionen) Pion Design. Mycket chalk och trasiga kanter såå blev det kanske ett lite o-cyll-igt alster men ändå såå som jag tänkt mig 😀

 

Ha en fortsatt bra vecka  Kraaam C

1 kommentar

Filed under Stämplar, Tags

One response to “Bakat med Kärlek & en Tag

  1. Härlig textstämpel, och jag kan tänka mig att det bakade smakade mums också. Fin present att ge bort.
    Skön kväll önskar jag dig
    Kram

Kommentera

