Somrigt födelsedagskort

Tjiiingeliiing!!!

Jag hoppas ni är med för NU kör jag igång min blogg igen efter en lååång tids tystnad….

somrigt-grattis-kort

Min f d arbetskompis fyllde år i somras och till henne gjorde jag detta somriga födelsedagskort inspirerat av det läckra fjärilspappret jag hittade på Panduro Outlett.

närbild-somrigt-grattiskort

Motivet kommer ifrån ett set, Miss Anya – Love från The Greeting Farm. Rosa filtband och bokstäver från Panduro och blomman som matchar blommorna i flickans famn följde med ett blom-set jag köpt hos K-Design

 ♥

Ha det gött & vi ses snart igen! ♥ Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Kort

Kommentera

