Sommarlov i bloggen

Hej och hallå!..

…om det fortfarande finns någon som tittar till min stilla-stående blogg 😀
Här pysslas det igen (kul-igt) men jag tänker  inte visa er mina alster förrän skolan drar igång i mitten av augusti (dvs när vi haft vårt sommarlov klart!)
Sen har jag satt som mål/krav att hålla igång min blogg…för jag glömde bort hur viktigt det är för en mamma att göra något kul och eget (och att pyssla är allt det och lite till för mig) ♥ 

70-års-kort

Nu sa jag ju att jag inte skulle visa er något nytt 😉 … och det ska jag inte heller för det här kortet är vad jag orkade knåpa ihop till min pappa som fyllde 70 strax innan skolan slutade – men man tager vad man haver (känt citat)

närbild-70-års-kort

…så med röd-vit prickig washi-tejp som jag blingade med vitt glitter i prickarna, svart glitter (längs hattkant), turkosa blingstenar, STORA snurr-ögon och lite bokstäver (Panduro) och siffror (PY Hobby) blev det i alla fall ett personligt köpe-kort 😀 (se fler tips i inlägget under)

 ♥

Ha en fortsatt skön sommar & håll utkik i mitten av augusti för dåå drar jag igång min blogg igen 😀
Kraaaam C

1 kommentar

Filed under Kort, Udda pysselprojekt

One response to “Sommarlov i bloggen

  1. Mia

    Hallå! Själv har jag inte bara haft bloggtorka, utan även läsa-blogg-torka. Så det var trevligt att hitta lite, för mig, nytt här hos dig, nu när jag åtminstone har tagit tag i läsbiten igen.
    Har nog tänkt komma igång med bloggandet igen också, har några småsaker att visa. Så vi får väl se när det dyker upp något hos mig också…
    Kram

Kommentera

