Pyssla med färdiga Vykort

Tiingeliing!

Vad gör man när man inte orkar eller har tid att göra personliga kort till födelsedagsgrisarna? (folk slutar ju inte fylla år bara för att jag gått i väggen 😉 😀 )…jo man piffar till färdigtryckta vykort med diverse dekorationer och bokstäver… (lagom ansträngande för min trötta hjärna som uppskattade att få vara kreativ igen)

Ikea-vykort

Så här såg korten, som jag köpt på Ikea ut innan jag gick loss på dem

75-års-nalle

…med bling-stenar, glitterbokstäver, en guldkrona (stickers) och washitejp från Panduro så blev nallen riktigt fiin

Cool-catt

Med färgade bokstäver och svart glitter (längs hattenkanten) från Panduro och turkosa blingstenar från PY Hobby blev denna SteamPunk-aktiga kisse en  riktigt cool catt 😀

Happy-Uggla

en Happy Birthday – Uggla bidde det också

vykort-med-rullögon

Idén till rörliga ögon på kort har jag knyckt från Gallerix (blev chockad över hur mycket kul-iga vykort kostade)…så jag köpte 10 st vanliga vykort som jag själv satte rörliga ögon på (köpta på Panduro) och sen piffade jag lite extra med bokstäver, blingsten och washi-tejp (PY Hobby) …voila! Kul-iga vykort till en billig peng 😀

 ♥

Ha det gött i värmen Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Kort, Udda pysselprojekt

Kommentera

