Blommigt till Mor

Hej och Hallå!

Som vanligt ger vi våra mammor en blomma i form av en blomstercheck (blomma i kuvert 😀 ) på MorsDag…

Gult-morsdag-kort

I år bidde det häärligt blommiga kort/fodral (för så klart tänkte jag på blommor när jag skulle klura ut hur mina kort/fodral skulle se ut). Jag hittade detta läckra mönsterpapper på Panduro Outlett som fick min färgglada sida att 😀

Rosa-morsdag-kort

Sen försökte jag mig på det som jag är sämst på nämligen att ha måånga blommor på ett alster för jag ville att Fru Högmod skulle ståå i en äng av blommor.

Närbild-rosa-kort

För att korten inte skulle bli helt identiska färglade jag Fru Högmod från Bildmålarna olika (lite utifrån hur kvinnorna som ska ha korten är :-D)

Material på mina kort:
Små svarta bokstavsrutor – Panduro
Stora svarta bokstäver,  minigradenior, bling-stenar och washitejp 
PY Hobby
Övriga blommor + metalldekorationen(fågel) – K Design

♥ 

Ha det gött!  Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Kort

Kommentera

