Gott nytt år

Hej och hallåå!

Såå var har vi kommit fram till sista dagen på 2012

Jag tror inte på att avge nyårslöften (för jag håller dem ändå inte 😉 ) men ett mål har jag för 2013 – att få klart i mitt pysselrum. Mitt evighetsprojekt som jag fick lägga på is eftersom min utmattning blossade upp något O-troligt när vi fick två klasser med Oooändliga krav och måsten som den här duktighets-sessan försökte uppfylla utan att inse att min energinivå inte räcker till + alla infektioner som vi inte räknat med när nr 2 också började skolan (ja-jisses)

Jag hoppas att 2013 blir ett riktigt bra pyssel-ÅR
med nya kul-iga pysselsaker och läckra stämplar såå klart 😀

Önskar ER alla ett riktigt gott nytt år!!!

Nyårskraam:en C

Lämna en kommentar

Filed under Gott och Blandat

Kommentera

