God Jul och Julkort 10 – Tomte i Kalsongerna

En riktigt GOD JUL på er!!!

Inte för jag tror att någon har tid att sitta och surfa runt idag på självaste julafton men om någon har vägarna förbi i mellandagarna tänkte jag att de skulle få något att titta på nämligen årets sista julkort….

tomte-i-kalsong-kort

Jag håller mina julkort enkla eftersom vi sätter ett nytaget familjefoto på insidan varje år (och jag vill inte sponsra posten hur mycket som helst 😉 )
På detta kort har jag använt Tomte i kalsong (Skogtokiga) och en textstämpel (K-design), washi-tejp (som tydligen var transparent) och två mini-brads samt blingat med Sticklers på Tomtens slips (x-mas red) och kalsonger (holly)

Nu åter står det bara för mig att säga som Benjamin Syrsa….

Mina-nya-tomtar

Från oss alla – till er alla
En riktigt GOD JUL!!!

 ♥-liga julkraaamar C

Lämna en kommentar

Filed under Julpyssel och julkort

Kommentera

