4:e advent – vårt färgglada pepparkakshus

Tiingeliiing!

Dan före dopparedan är här…yeaa! (eller not). Idag står (stod) det mysa med stort M på min att-göra lista för nu är (var) det dags att komma ner i julstämning även för mamsen och papsen (men som vanligt får vi nog städa och fixa hela dan idag också för att fåå in jul-känslan i vårt hus eftersom vi är 4 som smutsar ner men 3 är inte lika villiga att hjälpa till att städa 😉 och vi måste röja lite till innan julgranen kan komma på plats fast dammråttorna får jag låta fira jul hos oss 😀 … om jag ska få lite energi kvar att njuta av julen)

Pepparkakshus-4

Jag hade ett sista pyssel på lut att visa er idag men julstressen har hunnit ifatt mig (oss) såå jag fick prioritera om (så är det när energi-nivån är låg). Så istället för pappers-pyssel får ni se ett av årets jul-pyssel, vårt färgglada pepparkakshus (det kan ju inte bli något annat när den här färg-token hittar färgglada Non-Stop, eller hur 😉 😀 )

♥ ♥ ♥

När fjärde ljuset brinner vi hämtar julegran
och alla barnen räknar var dag till doppare dán

Ha en trevlig lille Julafton Kraaam C

 

Lämna en kommentar

Filed under Julpyssel och julkort

Kommentera

