3:e advent – Julkort 9 med en o-villig tomte

Hej och hallåå!

Såå närmar vi oss stress-faktor 10 (ler stoort) bara drygt 1 vecka kvar att få ihop allt som man inte redan har hunnit….phuuu! En som säkert redan är klar med alla måsten är nog tomten …eller vad tror ni? 😉

Fast om han är glad för det…vet ju ingen 😉 😀 såå när jag hittade min Sur-nisse och hans fru i gömmorna tyckte jag att min text-stämpel från Tingtura gjorde det hela lite kul-igt. För vem vet..kanske tomten inte är såå glad att det är jul igen??

Sur-nisse har egentligen inget skägg så jag ritade ett eget för jag tycker att en riktig tomte har skägg fast min är rätt o-villig att klä ut sig i år 😀

♥ ♥ ♥

När tredje ljuset brinner vi juleklappar syr
och bakar kakor och har ett stort bestyr

Ha en fortsatt sköön söndag! Kraaam C

 

1 kommentar

Filed under Julpyssel och julkort

One response to “3:e advent – Julkort 9 med en o-villig tomte

  1. Man bli alltid så glad när man ser dina kort, dom är så härligt färgglada. Även om nissen sur så kortet så ljuvligt.

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam Anneli

Kommentera

