Julkort 5 – Julkramar till Alla

Hohoho!!!

Detta kort har jag pysslat ihop för att delta i Bildmålarnas December- utmaning – som den här månaden kör med Bingo (man ska ha med minst en rad på sitt alster) Jag valde raden Charms, Röd och Blommor

bingosv

Julkramar-till-alla-kort

På mitt kort har jag bl a använt söta SBV- Min lilla katt (Bildmålarna), textstämpel Julkramar till alla (Tingtura), rutiga band (Panduro) och en röd Gardenia-blomma (PY Hobby) och så…

närbild-julkramar-kort

…får ni en närbild också så att ni ser den söta paket-charmen (som jag köpt hos Bildmålarna) ordentligt – hiimla läcker!

Ha det gött!  Kraaam C

1 kommentar

Filed under Julpyssel och julkort, Utmaningar och Tävlingar

One response to “Julkort 5 – Julkramar till Alla

  1. Mia

    Snyggt kort! Härlig färgkombination.

Kommentera

