2:a advent – Julkort 4 med en Lusse-katt

Tiingeliiing!

Idag tänder vi 2:a ljuset i vår adventljustake och gör oss redo att gå Lucia (dvs mamma letar förbrilt efter lucianattlinnen, glitter och handljusen 😉 😀 )

lussekatt-kort

SBV- Min lilla katt (Bildmålarna) är egentligen ingen julstämpel men det brukar inte hindra mig ifrån att använda dem på mina julkort (som ni redan sett). Och då det snart är Lucia ville jag göra ett julkort med det temat…

närbild-lussekatt

…för jag hittade en lussekatt från YouDo i mina gömmor som jag använde som dekoration på kortet + rutiga band från Panduro. Textstämpeln har jag köpt hos K-design

♥ ♥ ♥

När andra ljuset brinner är snart Lucia här
hon bjuder oss på kaffe och bud om julen bär

Ha en fortsatt skön söndag! Kraaam C

2 kommentarer

Filed under Julpyssel och julkort

2 responses to “2:a advent – Julkort 4 med en Lusse-katt

  1. Pingback: Svensk Scrapbooking : Lussekattskort

  2. Hejsan!
    Ååå som vanligt är här underbara kort i din alldeles egna stil som jag gillar så skarpt. Hoppas allt är bra med dig och att du får en underbar jul.
    Kraaaaaaaam

Kommentera

