Julkort 3 – finns det Häst-tomtar??

Tiingeliing!

Ny vecka och ett nytt julkort….

Jag gillar att använda o-juliga stämpelmotiv på mina julkort (som ni redan har sett på årets första julkort). På det här kortet har jag använt Brunte från Vilda Stamps + en tomteluva (lånad ifrån en Penny Black stämpel jag har) och vips såå fick jag Staffans gråa fåle på mitt julkort 😀 Övrigt på kortet: Textstämpel från Skogstokiga,bjällra (K-design) och Stickler-lim(Frosted Lace) på tomteluvan

Ha det gött! Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Julpyssel och julkort

Kommentera

