Kloka Ord 3

Tiingeling!

Eftersom min ork varit låg under hela sommaren pga en utmattning (och jag tränar mig på att ta det lugnt, vila och allt annat man ska göra när man är utmattad) blir det kanske lite tunt i bloggen framöver fast jag har huvudet fullt med projekt jag skulle vilja göra…men det hänger som sagt på min hälsa och ork om dessa blir gjorda inom en snar framtid – under tiden lämnar jag er med ännu fler Kloka Ord från Meditationsguiden.com

♥ ♥ ♥

PS: Ni kan ju alltid ta en titt på allt jag stoppat in i bloggen under sommaren…om ni missat det vill säga 😉

Ha det gött och sköt om er!  Kraaam C

2 kommentarer

Filed under Tänkvärt

2 responses to “Kloka Ord 3

  1. Mia

    Jag har inte missat nåt. Jag har Bloglovin! 😀 Ta hand om dig, pyssel ska ge energi inte ta, då får det vänta till en annan gång. Kram

Kommentera

