Kort med många stämplar

Tiingeliiing!

Nu var det läänge sedan jag skapade något till en tävling så jag tyckte det var dags att damma av tävlingsnerverna lite 😉 😀

Temat på Scraplagrets månadstävling kändes helt rätt för en stämpeltok som mig 😉 såå så här bidde mitt bidrag till tävlingen…..

Jag började med att göra en egen bakgrund med en Tim Holtz mask och distressmist (Tumbled Glass) på ett mönsterpapper med text.

Sen stämplade jag med Slitet nät (Gummiapan) runt kanten i färgen Tea Dye (distress). Satte dit två bitar washi-tejp som jag stämplade Sliten stjärna i cirkel och Sliten stjärna med ring (Gummiapan) ovanpå. Inuti klockan stämplade jag med Kugghjul 3 (Gummiapan) i samma färg som bakgrunden (Tumbled Glass). Puss-mun-stämplen (mun från Stämpelkällan) stämplade jag i Worn Lipstick. Motivet Mager gubbe (Vilda Stamps) monterade jag på 3D-kuddar och text-stämpel (K-design) satte jag fast med skruv-brads

♥♥♥

Som vanligt är jag ute i sista minuten (men så blir det med sjuka barn hemma)

Ha det gött! Kraaam C

3 kommentarer

Filed under Kort, Utmaningar och Tävlingar

3 responses to “Kort med många stämplar

  1. Mia

    Snyggt! Och visst är det kul med stämplar?! Själv har jag ägnat kvällen åt att färglägga ett gäng som ska bli till en present-packe bra-att-ha-kort jag ska ge bort. Kram

  2. Men vilket läckert kort, med många fina stämplar 🙂

    TREVLIG HELG!!

    KRAM MAJSAN

  3. vilket jättefint kort..å rolig gubbe!
    Tack för att Du är med o tävlar!

Kommentera

