Presentkort på en kräftskiva

Hej och hallååå!

Min mamma fyller år i augusti och hon ääälskar kräftor så varje år får hon en låda kräftor av min far fast i år tjuvade vi den idén och gav henne en kräft-skiva med allt vad där tillhör såå för att hon skulle få en fysisk present knåpade jag ihop detta presentkort….

Jag började med att stämpla den stora kräftan (från Kortmakaren) på ett fotokartongpapper. Stämplade upp samma motiv på en gul post-it lapp och klippte ut motivet. Satte det gula motivet ovanpå den uppstämplade kräftan och sen stämplade jag med den lilla kräftan (från Skogstokiga) runt om, i färgerna Fired Brick och Spiced Marmalade (distress) (tyvärr finns ingen av stämplarna till försäljning längre). Färglade den stora kräftan med Promarks. Chalkade med rött runt kanterna, ritade dit en ram och tryckte ut texten på min dymo. Hittade ett matchande mönsterpapper i min samling…klart!

♥♥♥

Ha det gött! Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Kort, Presenter och annat att ge bort

Kommentera

