Ett enkelt födelsedagskort

Tiingeliing!

Precis lagom till semestern insåg jag att det jag gått och kämpat emot är en ny utmattning (ibland vägrar jag se signalerna fast de är rätt tydliga 😉 ) såå det blev till att planera om ett par födelsedagskort jag tänkt göra….

…och göra dem något enklare än jag tänkt från början 😀


Material: Ram från ett scrapbookingset jag köpte på mig på Ullared i fjol, mönsterpapper – Lost&Found/Market Street (spana in bling-detaljen i pappert), körbärsblommor, snöre (från Panduro) och den söta nalle-charmen som jag köpte hos Bildmålarna (satte lite lim på baksidan så den så det ligger som jag vill 😀 )

♥ ♥ ♥

Just nu är vi på en mini-semester (trots min utmattning behöver jag ladda batterierna så jag står ut ännu en höst med låg energi, mycket infektioner mm) så det blev en tur upp till Liseberg ( inkl Lotta på Liseberg) och en övernattning på hotell (med världens häärligaste havsutsikt både från rum och matsal ink bad i badhus (för vädret har varit allt annat än badvänligt här där vi bor 😀 ) och så en shoppingrunda till Ullared på vägen hem. Tala om att jag kommer att vara slut i morgon MEN glaad och full av nya minnen och upplevelser 😀

Ha det gött! Kraaam C

2 kommentarer

Filed under Kort

2 responses to “Ett enkelt födelsedagskort

  1. Mia

    Men oj, ta hand om dig så det inte blir värre än det behöver bli. Trots omständigheterna verkar du ju ha det rätt bra där på semestern. Och snyggt kort blev det. Funderar på att härmas lite. Kram

  2. Superfint kort du har gjort:
    Vad trevligt med en mini semester, åhh Ullared (vill också dit) hoppas att du hittar når skoj 🙂
    Ha det såå gott och ta hand om dig!!

    Kram Majsan

Kommentera

