Födelsedagskort till en 7-åring

Tiiingeliing!

Vår lilla tjej har fyllt 7 år och jag har förståss knåpat ihop ett personligt födelsedagskort till henne (sååå klart 😀 )

Vår tjej äälskar rosa, bling och katter såå det försökte jag såå klart få med på kortet (fast det syns inte på fotot hur snyggt allt bling glittrar)
Målade Lilla Anna-stämpeln (från PaperMaze) i rosa och så fick hon ett armband (av rosa blingstenar), halsband av en blingsten+rosa glitterlim och så piffade jag till skorna med två rosa blingstenar samt satte blingstenar på kronan ovan för hennes huvud (mycket bling blev det 😀 ) Katterna (en stämpel från Tingtura) målade jag också i rosa och så fick de rosa glitterlim på nos och i öronen. Övrigt på kortet: Mönsterpapper från Panduro, band med döskallar från Panduro fastsatt med rosa häftklamrar (även dem inköpta på Panduro), rosa mini-bokstäver + siffran 7 (Thickeers bokstäver, fabric) som jag även den blingade med rosa blingstenar(rhinestones)

♥ ♥ ♥

Ha ni sommar tro? Andra veckan in på sommarlovet och sommarvärmen har inte slagit till än…men man kan ha rätt roligt i regn också 😉 fast idag hoppas vi på uppehåll när vi ska till Malmö och titta på inspelningen av Sommarlov (håll tummarna för att solen tittar fram på oss)

Ha det gött! Kraaam C

2 kommentarer

Filed under Kort

2 responses to “Födelsedagskort till en 7-åring

  1. Jättefint och passande till en rosaälskande liten dam =))
    Näe du vädret är inget vidare fast just nu skiner solen så idag vågar jag nog ha kortbyxor på.
    Håller tummarna att ni får fint väder och en trevlig dag/kväll
    kram/Y

  2. Mia

    Vilket fint kort! Gillar dom rosa dödskallarna, och det tror jag min 3-åriga prinsess-pirat också skulle göra. =)

Kommentera

