Ta en paus!

Hej och hallåå!

Att TA en PAUS är väldigt viktigt för alla men speciellt för oss som är stress känsliga har jag lärt mig i år (efter 14 års syntom ). Såå under våren har jag tränat mig på att TA PAUSer och att inte göra allt på en gång…fast det var nära att jag pysslade ihop alla sommarens födelsedagskort i april som vanligt men dåå kom jag på att jag skulle göra annorlunda – TOG paus och drog ner på tempot (kryss i taket) 😀 😀

Några som verkligen kan TA EN PAUS är våra Kissekatter

MEN i år blir det ingen blogg-paus eller snigelfart i bloggen som jag brukar kalla det för i min blogg utan den kommer att rulla på heela sommaren tack vare min träning (att BARA blogga ETT inlägg i veckan) under våren (allt för att dra ner på tempot i mitt liv) och detta har medfört att de alster jag hinner/orkar skapar räcker längre – hääärligt! 😀

 ♥ ♥ ♥

Ha det gött! Ta en paus!  Kraaam C

1 kommentar

Filed under Tänkvärt

One response to “Ta en paus!

  1. ÅÅH så skönt att höra att du lärt dig att ta pauser, måste också ta in det där och lära mig att lyssna på kroppen. Har lite svårt för det, fast jag inte har så mycket MÅSTEN, men kosntigt nog så ser jag till att jag får massa måsten, lovar hit och dit, men ska nog ändra på det, inte vara så mesig, utan lära mig att säga NEJ 🙂

    HA DET SÅ GOTT OCH TA HAND OM DIG VÄNNEN!

    KRAMAR MAJSAN

Kommentera

