ett Låånga Farbron kort

Tiingeliiing!

Sommaren är här och i vår familj betyder det måånga födelsedagar att fira såå jag har passat på att producera en del av sommarens grattis-kort under våren (för när det är sommar vill jag vara ute i trädgården och påta 😀 )


Först ut (efter min egen gubbe) fyller min pappa som i år får ett enkelt kort med Långa Farbron från Papermaze på och så min nya favorit-textstämpel från Gummiapan som jag chalkade med blått runt om

♥ ♥ ♥

Ha det gött! Kraaam C

2 kommentarer

Filed under Kort

2 responses to “ett Låånga Farbron kort

  1. MEN ÅHH så superhärligt kort med Långa farbron 🙂

    KRAM MAJSAN

  2. Mia

    Jättefint kort! Ibland behövs det inte så mycket… Kram

Kommentera

