ett Kort med en hÄngel

Tiingeliiing!

Ännu ett kort med ett för mig ovanligt motiv (ja ni gissade rätt ytterligare ett motiv som jag fått av Anneli ) 😀

Jag gjorde det här kortet till min faster och eftersom min faster är en dam med grått hår målade jag grått hår på den söta hÄngeln (fast hon nog är mycket yngre 😀 ) Efter att ha sett andra pysslare förändra motiv genom att bara använda typ huvudet ville jag också prova på detta så jag tog fram min cirkel-mall, ritade och klippte ut ett runt motiv ( ett rätt coolt sätt att använda sina stämplar på tycker jag 😀 )

Min faster är en riktigt putti-nutt dam såå jag gjorde ett kort utifrån hennes stil (och inte min) Materiallista: mönsterpapper Maja Design (ska vi ta en fika), spets, prickigt band, blommor (som jag fått), prickig brad, röd blingsten, bokstäver October Afternoon Mini-Market

Ha det gött!  Kraaaam C

2 kommentarer

Filed under Kort

2 responses to “ett Kort med en hÄngel

  1. Mia

    Vilket fint kort! Gillar hur stämpeln blev som gråhårig. Kram

  2. MEN SÅ FINT KORT, SÅ SNYGGT DU FÄRGLAGT HÅRET I GRÅTT, SUPERSNYGGT 🙂

    KRAM MAJSAN

Kommentera

