Mors Dag

Tiingeliiing!

Idag säger vi GRATTIS alla MAMMOR för det är ju Mors Dag och hos oss firar vi dagen med goo fika och såå tror jag mina tjejer kommer att ge mig suuperfina kort som de själva gjort (häärligt!) Själv har jag pysslat ihop kort till både min mamma och svärmor. Länge har jag gått och tittat på mina Vintage-bilder och funderat på OM de går ihop med min Cyllan-stil..?!? Va tror ni…?? Kan det fungera???? 😉 😀

Material: Vintagebild (Inkido), Prima E-line blommor, prickigt band (Panduro), röd knapp, div rea-mönsterpapper och dymo-text

Material: Vintagebild (Inkido), Prima E-line blommor, vit prickig brad, prickigt band (Panduro), div rea-mönsterpapper och dymo-text (itu klippt)

♥ ♥ ♥

Ha en fortsatt trevlig Mors Dag! Kraaaam C

2 kommentarer

Filed under Kort

2 responses to “Mors Dag

  1. ÅÅH SÅÅ UNDERBART VACKRA KORT, såå fina vitagebilder 🙂

    KRAMAR MAJSAN

  2. Heltuff kombination, det funkar!!

Kommentera

