Grattis-kort med en hÄngel-tjej

Hej och hallåå!

Jag vet att jag börjar låta som en skiva som hakat upp sig men jag fick många uppstämplade motiv av pysselvännen Anneli (och att måla stämpelmotiv är ibland det roligaste jag vet såå när jag väl satt där med högen målade jag på 😀 )Blev lite kär i den här sötnosen….

…en liten hÄngel (en äldre variant men helt i min smak)

 
Jag ville att motivet skulle vara i fokus så det blev ett enkelt kort – med papper från My Mind`s Eye , ett par knappar, prickigt band och rosa mini-bokstäver

Ha skön måndag!  Kraaam C

3 kommentarer

Filed under Kort

3 responses to “Grattis-kort med en hÄngel-tjej

  1. Men jisses vilket härligt kort, man blir riktigt glad av den 😉

    KRAMAR MAJSAN

  2. Mia

    Ja, visst är det roligt att måla stämpelmotiv?! Det är ju som målarböckerna när man var liten. Skulle lätt kunna måla mååånga fler än jag använder. Sött kort!

  3. Detta fina kort står här hemma på min hylla, det är såååååå söt.TUSEN TACK blev så glad över kortet och presenterna. TUSEN TACK SÖTA !!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam Anneli

Kommentera

