Mini-kort av spillbitar

Tiingeliing!

Jag passade på att skapa en hel hög med kort i påskhelgen (såå jag har lite på lager inför kommande födelsedagar + annat) och som vanligt fick jag lite spill över (både papper och motiv) så jag slängde ihop 2 mini-kort…

Vann en BlogCandy innan jul med bl a dessa läckra papper från My Mind`s Eye + den utstansade fjärilen som jag blingade till med två röda blingstenar. Text= minibokstäver ifrån mina gömmor

Använde samma papperspill på detta kort + ett motiv (från Magnolia) som jag fått av Anneli i min julklapp. Text=dymobokstäver som jag klippt isär

♥ ♥ ♥

Ha det gött i vårsolen! Kraaam C

2 kommentarer

Filed under Kort, mini-kort

2 responses to “Mini-kort av spillbitar

  1. Såå fina småkort.
    Jag brukar också göra såna av spillbitar.
    CANONers ju =)
    Hoppas allt är bra med dig.
    KRAM/Y

  2. ÅÅH så söta små kort, alltid bra att ha sådana klara, perfekt av spllisar 🙂

    KRAMAR MAJSAN

Kommentera

