Ännu ett killKort

Tiingeliing!

Nu får ni inte bli chockade men…jo jag har pysslat lite till 😀 (när jag ändå hade stämplar och promarks framme såå passade jag på att färglägga ett par  extra motiv och dessa bidde ocksåå kort

Använde samma motiv som på kortet till maken från setet omonterade stämplar, män från Panduro men den här gången valde jag att använda lite mer färg. Text-stämpel från Gummiapan och än en gång åkte skruv-bradsen fram (fast den här gången storleken större)

♥ ♥ ♥

Önskar er alla en sköön helg! Kraaam C

2 kommentarer

Filed under Kort

2 responses to “Ännu ett killKort

  1. Superfina killkort, jag som tycker det är så svårt att få ihop ett kill/man kort, men du har lyckats kanonbra , me like 🙂

    KRAM MAJSAN

  2. Vilket ljust och fint kort. Häftig stämpel!!
    Kram Iffa

Kommentera

