Grattis Gubben!!!

”Jaa måå han leva…uti hundrade ååår!”

Idag fyller min make 44 år och hans åldersnoja är värre i år än förra året såå i år gjorde jag ett snällare kort ;-)…ett stoort GRATTIS till dig gubben (puss! ♥ )

Motivet kommer från ett set, omonterade stämplar, män  från Panduro (som de säljer för endast 20kr just nu) Maken äälskar bilar så att jag valde just det här motivet är inte konstigt 😀 Målade motivet i grå-toner men lät mannen fåå lite rosor på kinderna.

Jag gillar verkligen den här text-stämpeln (köpt hos Gummiapan) och de läckra skruv-bradsen

♥ ♥ ♥

I kväll blir det  rulltårte-tårta och paket, goding!
Ha det gött!  Kraaam C

3 kommentarer

Filed under Kort

3 responses to “Grattis Gubben!!!

  1. Mia

    Åh, då måste jag nästan dit o titta! Killiga stämplar har man ju inte i överflöd precis… Grattis till ”gubben”! 🙂

  2. ÅÅh superhärligt kort till ”gubben”, den kommer han gilla ;), textstämpeln gillar jag mycket och så fint med skruvbradsen 🙂

    KRAMEN MAJSAN

Kommentera

