Lite mer Hjärtans Dag alster

Hej och Hallåå!!

Nää ni ser inte i syne ;-)… jag orkade inte göra klart alla mina :e Tags i söndags såå det bidde ännu en uppdatering i bloggen den här veckan 😀

Maken är som jag ett kak-monster såå jag lovade honom (och tjejerna) att jag skulle baka något gott till honom på Alla :ans Dag (men kärleksmumsen jag tänkt att baka hade för många monent såå jag gjorde min egen variant på sylt kakor istället) De blev lika uppskattade (tack och lov 😀 )

Och såå fick maken sin egen hjärteTag med samma igelkott från Penny Black som jag satte på tjejernas fast den här färglade jag lite mer ”kill-ig” (han fick bara lite rött glitterlim i hjärtat på brevet (för killar ska väl också ha bling 😉 )

♥ ♥ ♥

I morgon tjuvstartar tjejernas sportlov (fröknarna ska ha studiedag) såå nu blir det drygt en vecka med sovmorgon, lata dagar och pulka åkning  

Ha det gött! Kraaam C

1 kommentar

Filed under Tags

One response to “Lite mer Hjärtans Dag alster

  1. 1000-TACK för awarden. Så snällt av dig att ge den till mig.
    Har varit dålig på varit ute tittat i bloggarna, det har bara varit renovering av kök och jobbat dom sista fyra veckorna.
    Så söt tag du har gjort , kanon gullig
    Kraaaaaaaaaaaaaaaam Anneli

Kommentera

