Alla Hjärtans Dag

Tiingeliing!

En hjärtlig Alla -ns Dag  på er! (jag är inte på det mest -liga humöret just nu p g a min trötthet 😉 )men vetskapen om att mina småå tjejer skulle bli såå glada om de fick något -ligt idag fick mig att ta mig i kragen och äääntligen dra fram mina pyssellådor och börja skapa….

 Vad tror ni damerna tycker om dessa rosa :e presenterna?? 😀

Jag vet att jag ska ha fler stämpelmotiv med hjärtan på från Penny Black men jag hittade dem inte i min o-organiserade röra såå jag fick nöja med den här söta igelkotten (som jag istället fick färglägga i olika färger…eller i olika nyanser rosa ska jag kanske säga eftersom båda tjejerna ville ha ROSA) 😀
På den här Tagen har jag blingat hjärtanen med rosa-lila glitterlim (syns tyvärr ej på bild)

Hade inget ljusrosa glitterlim såå jag lånade ett glitterlim i svag rosa med lite bling i från tjejernas låda (syns än en gång ej på bilden)

Åh va skönt det var att fåå pilla på mina pysselsaker igen (fast o-ordningen irriterade mig mer nu när jag har ett rum som allt ska in i…det är bara orken som fattas 😀 )

En STOR :e kraaam till er alla!
Kraaam  C

3 kommentarer

Filed under Tags

3 responses to “Alla Hjärtans Dag

  1. ÅÅh så söta presenter i rosa, flickorna kommer att bli så glad 🙂
    Igelkotten är ju så söt, passar ju så bra till Alla hjärtans dag 🙂

    Kramiz Majsan

  2. Å, så fina! *känner pysselsug* glöm inte att du kan göra en sak i taget!!! Du behöver inte bli färdig m hela rummet samma dag! Gör en plan o be om hjälp, ta pauser och glöm inte äta! 😉 Ställ en klocka!!! Kram

  3. Eva

    Underbara presenttags och riktigt rosa, gillar gillar. Hoppas orken snart kommer åter och glöm ett att ta hand om dig. Många hjärtans styrkekramar till dig

Kommentera

